Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Har man lite å göra eller? ;)

Av Ronja Grahn - 17 oktober 2009 16:30

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Kusin

3. Hur lång är du? Kort:P

4. Vilken var den senaste film du sett? Den jag såg igår, kom inte ihåg namnet.
5. Vem ringde du senast? Linnea
6. Hur löd det senaste sms:et du skickade och till vem? Syster - Men inte fan vet väl jag
7. Vad är dagens planer? Bra fråga..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda, Beror vad och till vem..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön
12. När vaknade du idag? Åtta :s Vettefan varför..
13. Har du någon gång hittat en katt? vad då hittat en katt?
14. Vilken är din favoritplats? Hos dig? :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Haha. Nu ska jag va tyst.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? Rääven.. ;)
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vet inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor och bh, eller bara trosor och t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5-6
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
25. Är du social? De tycker jag..
26. Vilken är din favoritglass? Piggelin
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Massa saker
28. Tycker du om kinamat? Jaao
29. Tycker du om kaffe? Ibland
30. Vad dricker du till frukost? Frukost?
31. Sover du på någon särskild sida? Alla;)
32. Kan du spela poker? Jaao
33. Tycker du om att mysa? Jo
34. Är du en beroendemänniska? jag vet inte
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yees. Felicia
36. Vill du ha barn? Jo, om några år ja.
37. Kan du några andra språk än svenska? Aa
38. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
39. Föredrar du havet eller en pool? Pool
40. Vad spenderar du helst pengar på? Onödiga saker;)
41. Äger du dyra smycken? Nja de tror jag inte.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukt
43. Vem är den roligaste människan du känner? Haha. Känner månge..:)
44. Välj ett ärr på din kropp? Va?
45. Vad har du för ringsignal? Sony Ericssons standard
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp
47. Flirtar du mycket? Haha..
48. Kan du byta olja på bilen? den dagen
49. Har du fått fortkörningsböter? Nix
50. Vilken var den senaste bok du läste? Kom inte ihåg..
51. Läser du dagstidningen? Händer
52. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää
53. Dansar du i bilen? Klart?Gör inte alla de? Hmm..
54. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards