Ronja Grahn

Alla inlägg under mars 2011

Av Ronja Grahn - 17 mars 2011 12:15

Jobbiga Torsdag! Sitter på skolan och väntar på att klockan ska gå.. Vill att denna dag ska ta slut. Denna dag kunde man lätt ha klarat sig utan. Nåja,bara fortsätta kämpa!Snart bild, sen ska man måsta stå på skidor också. Suck.

Av Ronja Grahn - 16 mars 2011 21:45

Nyss kommit hem från ett härligt gympass med sanna, nu ska jag hoppa i duschen sen sova. Godnatt ! :)

Av Ronja Grahn - 15 mars 2011 22:30

"Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.."

Av Ronja Grahn - 14 mars 2011 21:47

Halv nio imorse var vi på en drog föreläsning på medborgarhuset, så var vi tillbaka på skolan kring tio, halv elva. Resten av tiden idag så har vi jobbat med uppgift 1 i nya kursen. Efter det data som vanligt.

Och i eftermiddag har jag inte gjort så mycket alls, somna en stund.

Ikväll har vi varit förbi en sväng hos Martin och Åsa och grattat Åsa som fyller år idag:)

Nu ska jag snart flytta in i mitt rum igen, kanske plugga lite och sen krypa till sängs.


Av Ronja Grahn - 13 mars 2011 22:18

Då var det söndag igen, lika tråkigt som alltid.

Sitter just nu i soffan, där jag suttit sen åtta ikväll. Ska snart ta och flytta till sängen, och försöka göra en tidig kväll..

Har varit och tränat ikväll efter att Nils farit till Piteå, riktigt härligt träningspass som lär kännas imorgon.


Dagen har annars bara varit bra, strålande fint väder. Jag och Nils körde skoter till Granbo och satt och sola/fika i tjåkas. Myyyys! :)


Nä, nu ska jag dra mig mot sängen innan jag somnar på soffan.


Saknar mitt hjärtat jätte mycket, känns som en tung vecka väntar.


Godnatt på er!


Av Ronja Grahn - 12 mars 2011 21:43

Trött men nöjd med dagen, har varit strålande fint väder! Jag och Nils körde skoter till Tallberg imorse, solat, kört skoter, fiskat, ätit, badat badtunna. Så härlig dag. Sen körde vi hem till Arvidsjaur igen.

Kikar lite på datorn nu och lite på tv:n med en massa gott!

 

Men nu ska jag lämna datorn en stund och luta mig tillbaka. Bränner så där lagomt härligt i ansiktet och ganska trött i kroppen.

 

Precis som det ska va! =)


Av Ronja Grahn - 11 mars 2011 23:45

Har jobbat hela dagen idag, och nu ikväll har vi ätit tacos till middag. Nu ser vi en film, eller Nils ser. Jag håller på somna..

Av Ronja Grahn - 10 mars 2011 22:24

Vi har just lagt oss, och ska väl snart sova. Jag har jobbat hela dagen, sen tränat. Så nu är jag riktigt trött. Ska stänga datorn och sova, så jag orkar upp och jobba imorgon med. Börjar 08.30


Nattinatti! :)

Ovido - Quiz & Flashcards