Ronja Grahn

Alla inlägg under mars 2011

Av Ronja Grahn - 9 mars 2011 22:40

   

Ibland måste man ju få lyxa till det lite granna, även Onsdagar! :)

Av Ronja Grahn - 9 mars 2011 18:54

Har varit en sväng på gymmet i eftermiddag, härligt som vanligt :)

Har nyss duschat och ätit middag, kikar lite på datorn nu i väntan på att min syster ska komma hem. Hon har tydligen ingen nyckel med sig så jag får väl vänta tills hon är hemma innan jag far ut en sväng.

Tänkte förbi på banken, och sen en sväng på konsum.

Av Ronja Grahn - 9 mars 2011 09:46

Ny duschad och snart redo för jobb, börjar 10.30 idag. :)

Hoppas vädret blir lite bättre, så tråkigt då det är så grått och blåsigt.

 

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Av Ronja Grahn - 8 mars 2011 00:19

Klockan går och går, och jag blir aldrig trött. Har fixat med Alvas pressent ikväll och sett tv. Nils han har hunnit somna redan, ska väl försöka sova jag med. Imorgon väntar jobb, gu så jag längtar!


Nattinatti på er!

Av Ronja Grahn - 7 mars 2011 09:20

Skönt att vakna halv nio imorse, nästan en timme längre än de senaste dagarna. :)

Nils sover än, och jag kikar lite på tv:n och datorn. Men snart får han ta och vakna han med.


Idag blir det nog en skotertur i det fina vädret, måste ju inviga nya hjälmen. :))


Funderar även på att ta tag i träningen igen, efter att ha varit sjuk. Har ju hoppat över några träningspass, så senare blir det nog ett lätt pass på gymmet.

Tänk att man kan sakna sin träning så... :p

Av Ronja Grahn - 6 mars 2011 17:55

Två dagar i rad har jag vaknat just före klockan åtta och inte kunnat sova mera. Skumt! Men jag har ju sovit mycket då jag varit sjuk, kanske beror på det. Men jag klagar inte, vakna åtta är verkligen inte helt fel.

Vid elva imorse for vi en snabb sväng till Luleå för att köpa mig en ny skoterhjälm. Och efter att vi kommit hem så har vi inte gjort mycket alls, ätit och gått en lång promenad.

Ikväll blir det film, om jag inte somnar vill säga.. :)

Av Ronja Grahn - 5 mars 2011 21:15

Har varit en sån bra dag idag och vädret på topp, imorse körde jag och Nils skoter till Granbo/Tjåkas och gratta Alva som fyller år idag. Åren skenar verkligen iväg, redan 8 år. :')

Var en mycket trevlig tur och på eftermiddagen körde vi tillbaka till Arvidsjaur.

Jag är hur trött som helst nu, men ska försöka hänga med i en film jag ville se, vi får väl se hur det går. :)


Är nästan frisk nu, har bara lite problem med halsen. Himla skönt att få komma ut i frisk luften, efter att ha varit inne två dagar i rad.

Av Ronja Grahn - 4 mars 2011 11:08

Kär: Ja
Glad: Ja
Trött: Ja
Vild: Ibland
Lugn: Jao
Nervös: Händer
Uttråkad: Ja
Irriterad: Nej
Ledsen: Nej
Besviken: Nej
Arg: Nej
Sjuk: Ja
Stressad: Ja
Förvirrad: Nej
Sårad: Nej

Random stuff
Någon som förstår dig: Nils
Någon som du längtar efter: Mina fina vänner i Skellefteå.
Någon som du hatar: -
Vem kramade du senast: Kusin 
Vem ringde dig senast: Lotta
Vem ringde du senast: Pappa
Vem pratade du med på msn senast?: Theresé
Har du några kärleksproblem: Nej
Har du ätit något idag: Lite kräm
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: Nej

Jag

Är singel: Nej
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Händer väl..
Sjunger i duschen: Ja
Morgonperson: Ibland
Är kär i kärleken: Ja
Skrattar åt mina egna skämt: Antagligen.
Vill ha barn: Ja

Har du
Glasögon/linser: Nej
piercingar: Ja
Syskon: Ja, Moa.
Jobb: Skola, jobb - dagis och kvällsaktivitet för barn.
För många vänner: Nej.
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Nej
Sagt" jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Brutit ett ben någon gång: Nej

Somnat gråtande: Ja

Brukar du
Titta dig själv i spegeln: Ja?
Ha ångest: Händer
Drömma mardrömmar: Sällan
Klä dig i svart: Ja.
Hata folk: Händer.
Lita på folk: Vissa, ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards