Ronja Grahn

Alla inlägg under juli 2011

Av Ronja Grahn - 24 juli 2011 22:32

Är i lägenheten igen efter några härliga dagar i Granbo, jobb imorgon. Men sen ledig en vecka.. kommer nog mest troligt åka tillbaka. Heeeem!


Blev Boden och travet idag, så otroligt kul att få träffa alla igen, höra-se känslan.. Gissa om jag saknar detta!


Nu blir lite tv, sen godnatt!:)


 

Lägger in en bild på jag och Frille, 2 eller 3 år sedan.

"En bild säger mer än 1000 ord", det gör verkligen denna bild. Bara känslan, åh vad jaag saknar dessa tider! Skulle jag kunna, hade jag spolat tillbaka tiden.

Av Ronja Grahn - 23 juli 2011 22:14

Blev en tur ner till sjön idag för lite bad, plask, plask! :)


 


Sen en sväng till Arvidsjaur, och tillbak till Granbo. Grillat till middag, sen mys framför sommarkrysset. Snart blir det nog en film innan läggdags.


Ut på äventyr imorgon, längtar!

Av Ronja Grahn - 22 juli 2011 19:52

Har varit en lång och härlig dag idag, såna gillas. Nog kunde det fått vara bättre väder..(liite varmare) Men onödigt att klaga.

Nu blir det soffan, karra och fiilm! (Myyys)


Trevlig helg på er allihopa!

Av Ronja Grahn - 21 juli 2011 19:45

Så skönt, har jobbat mina 3 dagar.. Nu heeelg!

Far heeem ikväll, heeem till kära Granbo.. =)


Tjing tjong!

Av Ronja Grahn - 20 juli 2011 22:25



Är förbannat less min telefon, tjorvas hela tiden!

Vill ha en ny, i denna stil:

Frågan är ju om dom ens säljs än?


Godnatt!





    

Av Ronja Grahn - 20 juli 2011 08:55

Vaknade ganska tidigt imorse, pigg och rätt så glad. Verkar vara fint väder idag, väntar på klockan som går riktigt sagta.. sen blir det jobb!



Cloetta 


Ha en bra dag allihopa!

Av Ronja Grahn - 19 juli 2011 21:43

Jobbat hela dagen, och varit en sväng till Granbo ikväll.. Är tillbaka i Arvidsjaur nu, hunnit duscha och nu väntar sängen.. natti! :)

Av Ronja Grahn - 18 juli 2011 22:34

Regnat mesta delen av dagen, men lika glad är jag ändå!

Jobb imorgon, nu -sova..

Ska försöka skriva lite mer någon annan dag, Men detta får räcka för idag.

Godnatt!


"Om du alltid  säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting"

Ovido - Quiz & Flashcards