Ronja Grahn

Alla inlägg under juli 2011

Av Ronja Grahn - 17 juli 2011 21:41

Överlevt en jobbarhelg, ledig imorgon! Skööönt!    


Ikväll kom resten av familjen hem från sin semester.. härligt.. Nu överlämnar jag allt ansvar igen. Bara bry mig om mitt eget ett tag!;)


Nu äre godnatt för min del!   



 

Love you!   

Av Ronja Grahn - 16 juli 2011 08:56

Har just ätit frukost, före det sett till så alla djuren är nöjda.

Snart iväg och jobba.


Ha en bra Lördag allihopa!

Av Ronja Grahn - 15 juli 2011 20:45

Kom hem från jobbet vid sju, och sen dess har jag diskat och städat. Gissa om det fanns att göra, inte alltid så kul med en stor lägenhet för sig själv.Kaoooouuus

Men nu är det rent och fint överallt..


För en stund sen kom min otroligt söta pojkvän hit och står nu och lagar middag åt mig. Vilken tur jag har.

Nu - duschen!

Av Ronja Grahn - 14 juli 2011 10:45

Fixar lunch åt tjejerna, snart bär det av mot badhuset för lite plask. Shit, så dom längtar!

Vi har hunnit en sväng till lekparken på morgon också:


   

Finaste!  


Ha en bra dag allihopa!

Av Ronja Grahn - 13 juli 2011 13:54

Så var man hemma igen, efter att varit ut en sväng och gjort lite ärenden.

Nils far snart till deras stuga och jag ska väl ta i tu med lite disk och städning.


Senare idag så kommer kusinerna hit, det är tur jag har dem!



Av Ronja Grahn - 12 juli 2011 23:00

Sitter i djupa funderingar och en helt sjuk längtan, jag vet vad jag vill - det enda rätta, det enda självklara!



Av Ronja Grahn - 12 juli 2011 15:34

Blev en riktig slö dag idag, men har ändå fått lite saker gjorda. Vakna straxt efter tio, men klockan var över tolv innan jag kom mig för att stiga upp.

Huvudvärken från igår satt fortfarande kvar, hemskt..

Men det var skönt , ligga och dra sig en stund. Nils for iväg tidigt imorse nån gång.


Nu är iallafall huvudvärken borta, och jag har hunnit städa åt Molly, gått med Isa, gett alla djur mat, diskat, städat och vattnat alla dessa blommor.

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå sin väg så jag kan få göra bort tvättstugan också.


Var himla sugen att fara ut och springa, men så börja det åska, blixtra och regna.. så jag tror jag spara det.


Men om det bara sluta regna snart så ska jag iallafall ta mig en promenad till Konsum med handlingslistan.

Och slutar det inte regna lär jag väl få gå ändå..

Av Ronja Grahn - 11 juli 2011 21:34

Jobbat hela dagen idag, gode knäckt! Men nu kommer 3 ledig dagar, sen jobbar helg!


Har varit en sväng till Granbo ikväll, nu hemma i lägenheten igen, ny duschad.


Snart godnatt för min del.

Ovido - Quiz & Flashcards