Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Ronja Grahn - 17 december 2011 21:27

Må säga att jag bara vill grina då jag ser vilka inlämningsuppgifter som ska göras inann jag kan ta jullov.. usch fy och blä!!

Blev verkligen på dåligt humör, men ska försöka släppa det, är väl ändå meningen man ska ha roligare på Lördagskvällar än att sitta med skoluppgifter, så försöker glömma vad jag sett och skjuter upp det till imorgon eller "sista minuten"..


Nils är på vift ikväll.. lika så alla andra i huset.


Ska hämta nå karra och slå igång en film! Lite Lördagsmys kanske får mig på bättre humör.. :)

Av Ronja Grahn - 17 december 2011 10:11

... så fick jag när jag fyllde år bla. detta :


  Sockar! 

Super fint kort, som Noomi gjort själv. Söt liten nalle, med gullig text.

Strumpisar, så fick jag även ett par tjocka strumpbyxor.. (ingen bild)

  Bok "Konsten att ta vinnande bilder"


Usb - minne!


Sockar/tofflor att värma i mickron..

Godis!

Skor, som jag dock fick redan på affären.. :)

Torrkött! x 2

Mössa

  Pengar och grattis kort! :)

Ovido - Quiz & Flashcards