Ronja Grahn

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Ronja Grahn - 28 december 2011 23:14

Har Viola och Tuvalisa här, dom kom kring 15.00 tiden och sen dess har det varit bus för fulla muggar. Lekt kurragömma, haft musiktävlingar, ätit middag och haft lite filmmys! Dom är så söta tjejerna!

Nu snarkar dem så gott i bäddsoffan, ska ta och krypa till sängs jag med snart.. lär ju inte bli någon sovmorgon imorgon inte!;) Men det är bra, behöver nån som ser till att jag (vi) speciellt Nils.. inte sover bort hela dagen. Vilket är lätt gjort så här på lovet.


Ska först bara beställa/framkalla kort, har köpt ett till album.. ett eget för bilderna från tyskland. Så ska beställa en bunt med bilderna från tyskland. Ska bli roligt när dem kommer, då har jag mer att pyssla med! Är sååå kul att bläddra i album och kolla på bilder! Och lika kul är det att skapa albumet.. :)

 

Ska även beställa fler piercingar till tungan funderar på något i denna stil:

  + några "vanliga" också!:)


Så ska göra bort beställningarna, sen kika lite solsidan och sova!

Nattinatti på er! 

Av Ronja Grahn - 28 december 2011 13:19

Kommer verkligen inte överens med datorn idag, så nu får det då vara. Har kämpat och kämpat med nå bilder men inget blir som jag vill ändå.. irriterande!


Ska ta och röja upp lite här omkring mig, får ju besök i eftermiddag! :)


Ovido - Quiz & Flashcards