Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

KusinVitamin

Av Ronja Grahn - 28 december 2011 23:14

Har Viola och Tuvalisa här, dom kom kring 15.00 tiden och sen dess har det varit bus för fulla muggar. Lekt kurragömma, haft musiktävlingar, ätit middag och haft lite filmmys! Dom är så söta tjejerna!

Nu snarkar dem så gott i bäddsoffan, ska ta och krypa till sängs jag med snart.. lär ju inte bli någon sovmorgon imorgon inte!;) Men det är bra, behöver nån som ser till att jag (vi) speciellt Nils.. inte sover bort hela dagen. Vilket är lätt gjort så här på lovet.


Ska först bara beställa/framkalla kort, har köpt ett till album.. ett eget för bilderna från tyskland. Så ska beställa en bunt med bilderna från tyskland. Ska bli roligt när dem kommer, då har jag mer att pyssla med! Är sååå kul att bläddra i album och kolla på bilder! Och lika kul är det att skapa albumet.. :)

 

Ska även beställa fler piercingar till tungan funderar på något i denna stil:

  + några "vanliga" också!:)


Så ska göra bort beställningarna, sen kika lite solsidan och sova!

Nattinatti på er! 

 
 
Ingen bild

Kajsa

30 december 2011 01:39

har du piersat tungan!!?? :O

Ronja Grahn

30 december 2011 11:05

Joo, fast det var ju ett tag sen.. i April typ. :)

 
Ingen bild

Kajsa

30 december 2011 17:58

men guu, det visste jag då inte om ;P

Ronja Grahn

30 december 2011 23:05

Haha.. nog trodde jag du visste det!:)

 
Ingen bild

Kajsa

30 december 2011 23:54

nixpix inte den blekaste, men då måste jag ju kolla nästa gång vi ses!! ;-P

Ronja Grahn

31 december 2011 02:01

Ja, du får göra det!;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards