Ronja Grahn

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Ronja Grahn - 26 december 2011 16:17

Så kul, sitter och fixar och trixar med nya bloggen! Kommer ju som jag nämnt tidgare nån gång byta blogg "flytta".. ser frammemot detta! Förbereder och försöker få det som jag vill ha det, minsann inte det lättaste men det går frammåt iallafall. Ska inte avslöja för mycket, och nya bloggen är inte öppen. Men kommer iallafall byta 9 Januari för då har jag gjort prick 3 år på bloggagratis/bloggplatsen. :)


Om någon undrar så kommer jag iallafall absolut inte ta bort denna blogg, måste ju vara bland det dummaste man kan göra när man bloggat så länge. Tycker det är så kul att gå tillbaka och läsa, hur kul ska det inte då vara om ytterligare några år?!:)


Nu ska jag dra med Nils på Konsum - måste fylla på karra förrådet med lite annat än julgodis!

Ovido - Quiz & Flashcards