Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Ronja Grahn - 25 december 2011 23:45

Känns lite små tråkigt att julen börjar ta slut, men och andra sidan nån gång gör den ju det och det kommer ju som tur är fler jular. Har iallafall haft det kanon, med mina underbart bästaste kusiner!

Julen kunde inte bli mycket bättre.. och fick så mycket och så bra julklappar. Är så nöjd så!


Att allt alltid ska vara perfekt kan man nog inte begära, ibland får man helt enkelt bara le och se glad ut. Även om det också kan vara tungt ibland. Det är som det är och det är så det är!


Har varit i Granbo en stund i eftermiddag/kväll, skottat snö, ätit julmat, sett tv, ätit efterrätt och haft det bra. Hann även med en tjuvsovare på soffan. Var över till kusinerna och hämtade en påse jag glömt och sen tillbaka till Arvidsjaur..


och Nils har äntligen kommit heeeem nu!!

Känns som han vart borta riktigt länge, nu får han hålla sig hos mig en stund!;)


Nu ska jag (vi) leta åt en film att se nu, och kanske ta upp lite mer knäck från frysen.. :)


Julen har iallafall vart toppen!

Men må få citera från filmen "Tomten är far till alla barn" - Uuuut tomte jävel uuuut!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


 

En bild säger mer än tusen ord, men lägger ändå till: Jag älskar er! Utan er hade mitt liv stått still.. Älskade älskade kusiner!

Ovido - Quiz & Flashcards