Ronja Grahn

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Ronja Grahn - 22 december 2011 19:18

Har jag bestämmt mig för något då blir det så.

Och nu har jag nån galen idé om att lära mig sticka sockar.. och sagt som gjort. For till farmor, bad hon lära mig och nu är jag i full gång.. Tur jag har farmor då jag får såna idér för mig.

Men egentligen, hur praktiskt vore det inte att bara kunna sticka sig ett par. Tjockstrumperna är ju så härliga, men dem går ju tyvärr åt..

Sen har jag även planer på sjalar och halsdukar, men det får bli efter för det kan jag nästan redan.


 


Har fått paketet från Ellos idag, var minst lika roligt att öppna detta paket som det är att öppna paketen man får på julafton. Tjiiho, var med bla. ett nytt träningslinne, krage, t-shirt, tröja, underkläder OCH en STOR POLO TRÖJA (som jag kommer flytta in i) Älskar såna, hade en förr som var grå och det var absolut min favorit. Blev så ledsen då jag insåg att jag var tvungen ge den till min syster. Men nu har jag en ny, så lik man bara kan hitta.. fast i svart! Lovely!


Så kom även mina framkallade bilder idag, så fina dem med!


Nu ska jag kika om det är nå att se på tv:n ikväll, och hoppas att Nils snart dyker upp.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards