Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Ronja Grahn - 1 maj 2011 20:41

Sitter och ler, känner mig så glad. Vet inte riktigt varför, kanske beror det på att jag är så nöjd med denna helg.. och SPECIELLT med Lördagen!! :)

Har nog aldrig förr kommit hem från stan och vart så pass nöjd PLUS ha kvar en massa pengar. :)


Känns däremot tråkigt att helgen är slut nu, men å andra sidan vet jag ju att det snart är helg igen. Och nästan lika snart sommarlov!


Något som också känns himla tråkigt är att älsklingen åkt hem till Piteå ikväll. Har ju på de här två veckorna hunnit vänja mig vid att han är hemma. :(

Fast som sagt, veckorna går fort. Snart är det helg igen! :)


Nu ska jag fixa mig nå kvällsfika, sen hoppa i säng!

Kram

Av Ronja Grahn - 1 maj 2011 10:16

Skönt med lite sovmorgon faktiskt, var länge sen sist som jag sov ända till tio. Brukar vakna före åtta i vanliga fall. :)


Har kikat lite på datorn, men nu ska vi nog stiga upp snart, eller jag iallafall.


Så får vi väl se vad som händer idag, vädret verkar svänga iallafall.


Kraaamis

Av Ronja Grahn - 1 maj 2011 00:14

Vad ska man säga? Dagen kunde ju inte blivit bättre.. :D

NU.. ska jag sova.

Godnatt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards