Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Ronja Grahn - 19 maj 2011 20:19

Tjoooho! Nu har jag kommit på vad jag ska köpa för pengarna jag kommer tjäna i sommar (okej, inte allt, men bland annat). Nu behöver jag inte vara orolig att måsta SPARA.. ;) Det där konstiga ordet som jag inte kommer över ens med.


Jag längtar!


Men ni får vänta nån månad till innan jag avslöjar vad det är...  

Av Ronja Grahn - 19 maj 2011 17:45

Ops, klockan är snart 18.00 Det var den dagen det, vad har hänt? Somnade på soffan kring tio, vaknade kring ett. For iväg och fyllde på telefon, åt lunch, såg tv, somna om. Sov mellan typ tre och fem.

Och nu ligger jag i sängen framför datorn.


Förstår ni nu att jag inte skojjar då jag säger att jag är trött?

Var himla mysigt att sova!


Men nu är jag pigg, blir spännanade att se när jag somnar ikväll.. :)


Snart middag..

:)

Av Ronja Grahn - 19 maj 2011 09:47

Så, då var man hemma igen. Enda lektionen för idag har slutat. Och jag hann göra det jag skulle.

Vad ska man då hitta på? Dagen har ju inte ens börjat. Och skit tråkigt väder ute.


Hmm.. ska nog krypa in i mina mysigaste kläder och lägga mig i soffan, kika lite på tv och kanske sova en stund!


Av Ronja Grahn - 19 maj 2011 07:31

Ååå, så grymt trött jag ääääär!

Hade mer än gärna sovit några timmar till, men inte de. Skolan väntar.. TuR att det bara är en lektion idag.

Men mindre kul att det regnar massor utanför fönstret, hur ska man ta sig till skolan utan att bli genomblöt. Undra om man kanske ska låta cykeln stå.

Å vad jobbigt, nä nu blir det frukost!


*Gäääääsp*

Ovido - Quiz & Flashcards