Ronja Grahn

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Ronja Grahn - 30 maj 2011 21:15

Lite nytt åt min lilla rackare, snart kommer nog en ny bur också.


 


Godnatt!:)

Av Ronja Grahn - 30 maj 2011 19:12

Hejsansvejsan!

Har jobbat idag med, förmiddag. Efter lunch var jag en sväng på skolan, men är ju klar med allt så gjorde inte så mycket där.


Har fått se en liten hamsterbebis idag, lite nyfiken på livet började han/hon dra sig mot utgången medans mamman var ute och åt eller vad riktigt hon gjorde. Men så fort hon märkte detta bar hon in ungen igen.

Men hann kika på den en stund, såå himla söt. Och liten.

Är lite små sugen att öppna boet och kolla hur många det är, men vet inte riktigt. Något säger att jag vänta, vilket inte jag gillar.. :p


Imorgon ska vi redovisa/leka våra planerade lekar. Så det lär bli mycket lek eftersom alla har var sin. Men det blir nog bra. Sen på Onsdag så ska vi städa, fika och leka ännu mer. Sen är det slut, sommarlov. Fast vet inte riktigt om jag vill kalla det det. Inte många lediga dagar för mig i sommar. Men det blir nog toppen! :)



Har kommit på idag att jag vill ha en kattunge! Mer än allt annat, hur jag ska lösa det då blir ju en annat problem. Alla säger nej..


     

Men kolla så söta!


Nu ska jag ta mig en bit kladdkaka och se om det är nå bra på tv.

Sen så blir det tidig kväll ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards