Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 21:51

Haha, blev inte mycket till plugg på svenska uppgiften inte. Hittade nya bilder som var roligare att sortera.

Men antar väl att svenskan stannar kvar till imorgon, nu ska jag sätta på tv:n och krypa ner under mitt myyysiga täcke. Hihi:)

Nattinatti!

Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 20:35

Himla härlig väder det varit idag, inte lika molningt som igår iallafall.

Humöret har väl gått upp och ner i stora svängar, så kan det gå.

Hade sista idrottslektionen för i ettan idag, och jag är jätte nöjd med mitt betyg.

Nu är det alltså bara svenskan kvar, torsdag och fredag. Härligt!:)


Ikväll har faster och 2 busig, super söta kusiner (Nora och Isak) varit förbi, jätte trevligt!


Hamstrarna går det också bara bra för, idag har de varit med varann en vecka. Han flyttar nog hem igen i morgon eller i helgen.

Så får vi se då om hon har nå bebisar i magen. :)


Nu ska jag skriva lite på svenska uppgiften, enda och sista som jag nu har kvar!

Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 20:00

För att jag älskar dig, så som du är

och jag vill ge dig allting jag har.

Låt mig få bära dig när du är svag,

för du betyder allting för mig.

Var inte rädd, jag går brevid dig.


Av Ronja Grahn - 12 maj 2011 07:57

Mooot skolan nu då!

För att ha en lektion, sen 4 timmar och 20 minuters "håla" och sen sista lektionen idrott.


Ha en bra dag allihopa!:)

Ovido - Quiz & Flashcards