Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Ronja Grahn - 18 maj 2011 21:06

Idag har vi haft eget ansvar, så vi var inte tvungna fara till skolan. Tänkte att jag skulle ta sovmorgon och sen fara en sväng till skolan ändå, eftersom jag vill verkligen blir klar med mina uppgifter och jobbar tusen gånger bättre på skolan än vad jag gör hemma. Ibland iallafall, kan bero lite på hur livat det är i skolan, och vad det är för uppgift.

Iallafall så, så mycket till sovmorgon blev det inte. Hade inte ställt någon väckarklocka, men vaknade ändå 08.15 super duper pigg.

Typiskt!

Steg upp, åt frukost och fixa med lite andra saker. Så fick det bli skola, var väl där 09.10 tror jag:)

Det har ändå varit en chill dag, 5 stycken var vi.

Och jag har fått en massa saker gjorda, nog är jag nöjd. Och all humor gör ju bara allt ännu roligare!:)

Var hemma igen kring 17.00, hjälpte till med maten, åt middag, sen iväg igen jobb - avslutningsdag med pyssel bitarna.

Så var jag hemma igen kring åtta, har alltså varit hemma lite längre än en timme.


Hur trött som helst, inte länge tills jag kryper till sängs.

Ovido - Quiz & Flashcards