Ronja Grahn

Alla inlägg under november 2010

Av Ronja Grahn - 11 november 2010 13:15

11 November en speciell dag.

Grattis till min kusin som fyller år idag. :)


Och nu bara en måndag kvar till jag fyller år. Känns bra!:)

Av Ronja Grahn - 11 november 2010 09:02

Go´morgon!

Sitter på skolan och väntar på att tiden ska gå..

Känns som det kommer bli en lång dag idag, vill bara att klockan ska bli fyra!

Menmen.. nån gång lär den ju bli det också. Förr eller senare.

 

Nu ska jag fortsätta med de jag egentligen skulle göra.

Ha en bra dag allihopa!

Av Ronja Grahn - 10 november 2010 23:27

Onsdag idag, efter skolan så har jag varit ute på samhället en sväng och gjort lite ärenden. Sen packat, städat, städat mer, duschat, packat lite till. Och sett välkommen åter. (såklart)

Imorgon efter skolan så tar jag helg, sen sticker jag till Piteå.

Kommer bli så nice!

 

Nu ska jag vara lite mer social i telen med hjärtat, sen sova.

 

Nattinatti!

Ronja

Av Ronja Grahn - 9 november 2010 15:47

Kom hem för ungefär en timme sen, skönt!

Har varit en bra dag, fort har den också gått. Det är bra! Hoppas att Onsdag och Torsdag går lika snabbt. För jag vill ha helg!

 

Nu ska jag snart äta, och ikväll ska jag fara och försöka få mig en kvällspraktik plats.

 


Av Ronja Grahn - 8 november 2010 23:45

Måndag idag och ledig från skolan. Alla norbottens gymnasie lärare är på kurs idag. Det gillas. Blev lite extra tid med hjärtat då.

 

Nu ska jag sova, skriver mer en annan gång.

 

Kramizar!

Av Ronja Grahn - 7 november 2010 20:15

      


Lite bilder från fredagens mys framför idol. :)

Jag, Nils och Nils två kusiner Cornelia och Elvira. Sjukt goa och söta tjejer!

 

Känns skönt att hjärtat inte åker hem ikväll, eftersom vi båda är lediga imorgon. Ikväll blir det Söndagsmys och se Beck.

Av Ronja Grahn - 6 november 2010 11:41

Funderar lite på vad man skulle gjort. Har kollat nog vid datorn nu känns det som. Nils ligger och läser/pluggar.
Kanske ska ta fram min bok och läsa lite jag med, dock så läser jag ju för att det är kul, bra och spännande. Nils läser ju för att han måste. (skolarb.)
Isfolket rockar!

Ha en bra dag allihopa!
Kram

Av Ronja Grahn - 5 november 2010 17:15

Före lunch idag kom Viola och Tuvalisa hit (till lägenheten) och busa. Sen for vi ut och handla lite, hem och gjorde lunch sen på badet med små tjejerna. Tyckte dom va jätte kul.

Dom har nyss åkt hem till sig igen, ska väl ta och packa upp lite grejer. Sen ska vi hem till Nils på middag.


Trötta är vi.. måste ju som vara nå sömnmedel i badvatten. Eller?


Ikväll blir det Fredagsmys framför idol gissar jag på.

Kramar!


 

Ovido - Quiz & Flashcards