Ronja Grahn

Alla inlägg under november 2010

Av Ronja Grahn - 4 november 2010 20:13

Har nyss duschat och hamnade här nu. Känner mig ganska så lagomt trött. For ju som sagt till granbo idag, hälsa på kusinerna. Alltid lika roligt!

 

Sitter och väntar på hjärtat nu, som lär komma vilken sekund som helst.

Blir film ikväll, kanske lite karra också om jag har tur. =))


Av Ronja Grahn - 4 november 2010 10:58

Kom alldeles nyss hem, skönt med en promenad på morgon.

Satt nyss och fundera på vad jag skull hitta på idag, ingen är då hemma här inte. Och Nils han bygger idag.

 

Så snart så åker jag till Granbo och hittar på nå där, busa lite med kusinerna och så.

Blir nog bra. Fint väder är det då också.

 

Åker tillbaka till Arvidsjaur ikväll.

 

Kramar!


Av Ronja Grahn - 3 november 2010 21:15

Vissa dagar äre lite svårt att komma på vad man ska göra. Blir för det mesta bara ta det lugnt, lite städning, nån promenad och sånt.

Idag har varit en sån dag. Så har som inte så jätte mycket att skriva om.

Sitter hos Nils just nu, vi har nyss spelat spel med hans små jätte söta kusiner.

Snart ska vi se "välkommen åter", sen blir det nog godnatt. Trötta är vi båda två, och tidig morgon bli det imorgon. Iallafall för Nils som ska bygga.

 

Tjoofrääs!



Av Ronja Grahn - 2 november 2010 14:02

Har gjort en ny toppbild/design nu. Säg gärna vad ni tycker!


Sitter själv i lägenheten nu, alla lixom bara försvann.. hmm.. haha :)

Ska snart ta en lång promenix med Isa hade jag tänkt, få lite frisk luft.

Sen så får vi väl se vad som händer.

Kram

 

 

 

  

:)

Av Ronja Grahn - 2 november 2010 00:04

f i l m t a j m !

Av Ronja Grahn - 1 november 2010 13:09

Har varit mycket roligt att ha kusinerna här, men nu har dom farit hem till sig igen.

Vart så tyst att jag vette tusan va jag skull ha hittat på.

Funderar på att städa lite i rummet, samt åt Dipsy sen ta en långpromenad med Isa så kanske jag piggnar till.

Får nog bli så, bara man inte sitter stilla. Det är ju då man har tid att känna efter och märker att man är trött.

 

Gu så dagarna blir långa också då man stiger upp tidigt. Man hinner ju med så himla mycket mer.

Känns som klockan egentligen bör vara fem - halv sex.

Men icket.  :)

 

Nä, nu ska jag lämna datorn för ett bra tag.

Tjoooofräääääääääääs!



  

Av Ronja Grahn - 1 november 2010 10:05

Måndag idag, känns himla skönt att slippa gå till skolan.

Blev dock tidig morgon, då barnen vakna före sju. Men det är bra, man kan ju inte sova bort alla dagar.

Nils for efter frukost för att bygga och barnen har badat i badkaret.

 

Nu ska vi ut på en promenix.

Ovido - Quiz & Flashcards