Ronja Grahn

Alla inlägg under december 2010

Av Ronja Grahn - 24 december 2010 13:45

3 månader med min älskling idag. Älskar dig hjärtat!   

Av Ronja Grahn - 23 december 2010 23:02


Önskar er alla en riktigt GOD JUL!!


Av Ronja Grahn - 23 december 2010 16:39

Det va ju nästan extra kul och vara ute och handla idag, alla människor var så överdrivet glada och trevliga. Själv kände jag mig bara stressad,trött och hungrig. Men försökte väl så gott som det gick med minen.   

 

Nu däremot är jag mycket piggare, kom för ett tag sen hem från församlingshemmet, tränat inför imorgon.

 

Nu ska jag fixa nå middag, sen bara vänta på att pappa ska sluta jobba.

Då blir det Granbo, granen ska pyntas, rummet ska städas,knäck ska kokas och de sista julklapparna ska slås in. Myyyyyys! 


Av Ronja Grahn - 23 december 2010 09:20

Ja nog fan måste jag ju varit trött igår, skulle ställa påslagningtid på tv:n. Vakna några gånger inatt och då var tv:n på, men jag somna om innan jag hann tänka mer på de. Sen imorse då jag vakna, då tv:n skulle vara igång så var den avstängd. Hm.. Alltså hade jag tryck in avstängningstid.

Inte konstigt att tv:n har surrat hela natten.

Hm.. Så missa jag julkalendern....igen. Tacka vettja svt/play.   

 

Nu ska jag ut på lite ärenden med mamma innan hon börjar jobba!

 

Tjofrääääs!

Av Ronja Grahn - 22 december 2010 21:21

Är heeeelt knäckt, förstår inte riktigt varför. Sov länge och nu är klockan ju inte så mycket heller.

Men å andra sidan så har det ju varit full rulle sen jag vakna + flera ordentliga promenader.

Nä, på med en film eller fram med boken. I säng ska jag. :)

 

Godnatt gott folk!

:)

Av Ronja Grahn - 22 december 2010 19:47

     

Arvidsjaur 22 dec 2010

Av Ronja Grahn - 22 december 2010 16:15

Känner mig ganska trött just nu, även om jag sovde ovanligt länge imorse för att vara jag.

Har varit kallt ute idag, huvva! Men jag och Nils trotsade kylan och gav oss ut på lite julklappshandling. Nu är jag nästan helt klar med alla julklappar! Vilken känns sköönt.

Kring tre for Nils till deras stuga och blir kvar där över hela julen, känns lite tråkigt om jag ska vara ärlig! 

 

Ska slå in lite julklappar och fixa med annat nu, innan körträningen.

Imorgon blir det nog mest troligt fara hem till Granbo.

 




Av Ronja Grahn - 21 december 2010 20:45

Känns grymt skönt att ha lov nu, har inte gjort mycket alls idag. Var på skolan en stund fick extra information om APU:n, sen jullunch.

 

Ha varit på kvällspraktiken ikväll, kul som vanligt! Sen har jag fått förfrågan om att vara med och sjunga på julaftons kvällen. Så då har vi haft kör träning ikväll, så har vi träning imorgon och nästa dag också. Sen är det jul!

Tänk så tiden gått fort. :)

 

Och Nils kommer hem redan ikväll, fick jag veta för en stund sen.. vilken tur!



Ovido - Quiz & Flashcards