Ronja Grahn

Alla inlägg under december 2010

Av Ronja Grahn - 7 december 2010 07:26

Godmorgon! :)

Sitter här och kikar lite, i väntan på att klockan ska gå. Ska snart ta och gå ut till bussen.

Vi fick igång stor datan i går som varit död typ en månadg. Himla härligt!

Stor skärm och snabb Datorn. Inte illa.

 

Nä, nu ska jag he mig ut. Så jag inte missar bussen.

 

Ha en bra dag allihopa! :)

Av Ronja Grahn - 6 december 2010 11:56

Måndag då, har varit en härlig dag än så länge. På morgonen redovisa vi våran flano saga. Och nu ska vi göra en teater.

Halv två är det lucia träning och efter det data.

Av Ronja Grahn - 5 december 2010 07:30

Söndagar är alltid lika tråkiga, känns som jag sagt det förr. Men så är det ju. Har just sagt hejdå till älsklingen som är påväg tillbaka till Piteå nu.

Ska ta mina saker och åka till Granbo.

 

Ikväll blir det pluggning, kanske se beck. Och tidig kväll.

 

Kramen.

Av Ronja Grahn - 4 december 2010 18:30

Har lyssnat på julmusik och pysslat med julkort största delen av dagen.. Så mysigt med julstämning. Nu blir det middag - Stek, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd. MUMS! =)

Av Ronja Grahn - 3 december 2010 23:45

Freeedag och helg nu. Så skönt!

 

Efter skolan gjorde jag inte mycket mer än städa. Sen då jag skulle gå och duscha knacka det på dörren. Vart lite skrämd, för vad jag visste väntade jag ingen spec. Och det går ju så mycket rykten nu om den där hall tjuven.

Skrek på Moa att hon skulle komma, (vilket hon aldrig gjorde) åså gick jag och öppna. Visa sig då bara vara min älskling som kom utan för varning. :)

Då blev jag glad!

Gick och duscha sen for vi till han och åt middag, sen hem till jag och en promenad med Isa.

Sen såg vi Bio - Lyckan, kärleken och Meningen med livet.

Jag tycker den va bra! :)

Av Ronja Grahn - 2 december 2010 12:21

Sitter på skolan nu och väntar på att klockan ska gå. Ska snart ha bild, sen lucia träning. Efter det ska vi promenera till badet för att ha bad-lektion.

Sen blir det bussen hem till Granbo och vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Blir nog tidig kväll iallafall. Känner att jag är ganska trött.

Kanske man skulle slått in nå julklappar, och plugga måste jag också hinna med. Ja, helt sysslo lös lär jag ju inte bli.

 

Känns bra att det snart är Fredag, saknar mitt   så grymt mycket.


Av Ronja Grahn - 1 december 2010 13:45

Har hållt på med flano sagan hela eftermiddagen idag, nu ska vi ut och ha tjing tjong. Sen slutar vi, eller iallafall jag.

Ska hem till Granbo med bussen sen bär det av till Luleå och leta julklappar.

 

Ha en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards