Ronja Grahn

Alla inlägg under december 2010

Av Ronja Grahn - 20 december 2010 21:25

Har ny kommit hem från Skellefteå, dit jag for halv tio imorse efter att träffat min blivande handledare en snabbis.

Blev mycket shopping, men jag är nöjd!

 

Ser en film nu som går på tv, men tror jag inte orkar se nå mycket mer. Ska hoppa i duschen istället, sen ringa och surra med hjärtat!

 

Godnatt på er! :)

-16

Av Ronja Grahn - 19 december 2010 10:28

Ser slalom åkning medans jag väntar på att Nils ska vakna. Sen blir det frukost.

-16 ute idag, blir då bara kallare och kallare. Huvva!

Idag ska det bakas lussekatter på västlundavägen. :)


Av Ronja Grahn - 18 december 2010 11:17

Gomorgon!

Ligger och kikar på datorn medans Nils håller på med sin nya telefon. Men ska nog ta och stiga upp nu. Frukost nästa...!

Så får vi se vad vi hittar på sen.

 

Ha en bra dag allihopa! :)

Av Ronja Grahn - 17 december 2010 16:00

  

Av Ronja Grahn - 17 december 2010 13:45

denna vecka gått fort, och jag är kvar på typ Tisdag. Så känns det himla skönt med Fredag och helg nu.

Har gjort matteprov i eftermiddag med helt okej resultat. Jag är nöjd!

Är hemma nu, ska ta och göra klart några julkort så jag kan skicka iväg dem sen. Och efter det blir det fram med kokboken och göra knäck. Mums! :)


Av Ronja Grahn - 16 december 2010 21:31

med film,mer film, extra uppgifter och sånt, har även åkt skridskor (idrotten). Men det behöver inte kommenteras, ( såååå satans tråkigt.)

Ikväll har Kajsa och barnen varit förbi, jätte trevligt!

 

 

Ska plugga lite grann nu, sen väntar sängen!

Fredag imorgon känns grymt bra, förstår bara inte var denna vecka tagit vägen känns som... typ Tisdag?.

Nåja, jag ska inte klaga. Fredagar gillas!

 

Hejsvejs!  


Av Ronja Grahn - 15 december 2010 17:27

Onsdag idag, känns som Måndag för mig. Vet inte varför. Idag har vi egentligen inte gjort så mycket har oroat mig för ett prov som jag knappt hunnit plugga nå till pga. att det varit så mycket annat på sista tiden.

Men då det väl var dags att skriva provet och vi hade det framför oss, gick det hur bra som helst. Svarade på alla frågor till och med.

Så jag är hur nöjd som helst.

Ska göra bort lite annat plugg ikväll så jag förhoppningvis kan få jullov lite tidigare. :)

 

Har nyss ätit och ska snart traska till församlingshemmet för att julpyssla med barnen.

 

Tjofrääääs! :)

Av Ronja Grahn - 14 december 2010 23:21

Har julpysslat på skolan idag, och fick sluta halv ett.

På kvällspraktiken ikväll så sjöng vi i vanlig ordning sen gjorde vi fina julkort med barnen.

Nu ska jag sova, snart.. ska prata färdigt med hjärtat först.

Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards