Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Blev ingen...

Av Ronja Grahn - 28 maj 2011 14:23

Blev ingen bra dag utav det här, har latat mig för länge och nu när jag försöker göra något orkar jag inte. Hade vart bättre om jag börjat dagen med en springtur istället för sova på soffan. Nåja, får väl fortsätta vara lat då.. hoppas att kvällen kommer fort.


Var nyss en sväng till konsum med Isa, men jag gick ut lika fort. Jag blev bara snurrig och stressad och kunde inte bestämma mig för vad jag skulle ha. Sen så var det riktigt mycket folk också. Gick dit i fel tid.

Påvägen hem fick jag syn på en liten liten fågelunge som rammlat ur sitt bo, åh lilla stackarn. Han eller hon hann då inte leva länge. Fågelmamman satt mycket upprörd ovanför och skrek.

Såg att det kom några efter oss som plockade bort den, att dom inte gjorde det 2 minuter tidigare. Jag hatar att se sånt där.


Har hittat en jätte fin hamsterbur som jag kanske ska köpa, om den inte redan är såld. Mina hamstrar (ja, hur många jag nu än har) behöver en större bur.

Känns lite små muppigt att inte veta hur många hamsterbebisar hon har fått. Det tar typ 10 dagar innan dom tittar fram.

Nåja, bara vänta och se.:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards