Ronja Grahn

Alla inlägg under augusti 2011

=)

Av Ronja Grahn - 17 augusti 2011 18:48

Har haft en jätte bra dag!

Toppen väder här nere. =)

Av Ronja Grahn - 16 augusti 2011 08:30

Om allt gått som det ska så ska vi vara framme i Halsberg nu ! =)  (TJOHO)

Ser frammemot dagen.. :)

Kram

Av Ronja Grahn - 15 augusti 2011 15:23

Äntligen Måndag!

Allt är packat, allt fixat, och små djuren här hemma har fått det rent i buren.

Har duschat, och nu ska jag gå och laga middag snart. Så jag hinner äta innan vi far.


Kommer nog blogga medans jag är borta, men dock lär det ju inte bli nå vidare långa bloggningar.

Kommer skriva mer då jag är hemma igen. :)


Ha det så bra allihopa, för det ska då jag ha!
Kramen



Jag åker bort, men inte långt.. jag kort!   

Av Ronja Grahn - 14 augusti 2011 19:06

Söndag idag, äntligen.. bara en dag kvar till vi åker. Mindre än 24 timmar till och med! ;)

Mesta delen av dagen har gått åt till att handla, packa, tvätta och förbereda inför imorgon.

Ska snart äta middag nu.


Från igår:


                

Blev en promenad med paus för lite brännboll! (igår)

En super härlig dag i Granbo med andra ord.


Har sagt det förr, men säger det igen: JAG har världens finaste kusiner!!



Trööött kille!


På eftermiddagen åkte jag och Nils in till Arvidsjaur.

Och på kvällen blev det kräftmiddag med mycket trevligt folk på södra gatan!:)


Nu ska jag fortsätta med packandet, så man blir klar nån gång (kanske om möjligt idag!!)=)

Av Ronja Grahn - 13 augusti 2011 09:49

Morsning!

Vi blev kvar en natt till i Granbo, mys!:)

Igår blev det en lång prommis, en stund barnvakt, och en massa bus med finaste kusinerna. Och sen grillat till middag, mmm!


Idag skiner solen och klarblå himmel, hoppas det håller i sig hela dagen.


Hejsvejs!

Av Ronja Grahn - 12 augusti 2011 10:24

Lyckades sova ändå till tio idag, det är jag nöjd med.

Vi åkte till Granbo igår kväll, så blir vi nog här till i eftermiddag eller till ikväll. Ska gå och försöka få liv i Nils nu, sen får vi se vad vi hittar på.. Börjar väl dagen med frukost som vanligt! :)

Kram

Av Ronja Grahn - 11 augusti 2011 12:48

Önskar att de närmsta dagarna kunde gå i turbo fart, gissa om jag längtar till vi åker!

Skulle gärna börja packa redan idag, men det är ju egentligen lite värt kommer bara packa om tiotusen gånger då. Sen behöver jag ju kläderna nu, och så har jag inte bokat tvättstuga förrän i helgen.. :p

Men packlista har jag roat mig med att skriva allt, så kuul det är!


Annars då? Sitter och väntar på att posten ska komma genom dörrn, har ju någon misstanke om att mina kort jag beställde tidigare i veckan kanske kommer.

Sen blir det nog en promenad i det lite kalla, blåsiga och delvis regniga vädret. :)


Ha en bra dag!

Av Ronja Grahn - 11 augusti 2011 10:05

Vakna redan vi åtta imorse, jätte pigg.. Skulle gärna sovit längre, om det bara gick!

Nils verkar ju kunna sova hur länge som helst.. dock så satt han väl upp en aning längre än vad jag orkade.

Har kikat och sorterat bland lite bilder nu på morgon, samt sett klart filmen som jag somnade ifrån igår kväll. Har även skaffat ny hotmail adress, och fått tillbaka endel annat på datorn som inte funkat. Så nu når ni mig på - ronja.grahn@hotmail.se


Nu blir det frukost!:)

Ovido - Quiz & Flashcards