Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Ronja Grahn - 9 oktober 2011 22:41

Jag är stark, men det betyder inte att jag orkar bära hur mycket som helst!



Nu ska vi traska hem till våran egen lägenhet och sova.

Praktik imorgon, ska bli kul att få krama om alla barnen igen. Barn gör mig alltid så glad, hur dåligt jag än mår för tillfället.


Godnatt!

Av Ronja Grahn - 9 oktober 2011 18:40

Gokväll! :)

Idag har inte hänt allt för mycket, vaknade kring nio av att det var ljust som f*n i rummet. Så steg upp och veva ner för fönstret.

Sen gick jag och la mig igen och steg upp nästa gång klockan elva. Skönt!

Söndagar går ändå inte göra så mycket, allt är stängt!


For med tvätt till Daniel och Simone, eftersom vi tvättar där.. men då höll dom på och tvätta redan. Så hon skulle tvätta åt oss sen, himla snällt.. :)


Sen efter det har jag inte gjort så mycket, lyssnat på musik, spelat spel, läst.. osv. Dom andra har också gjort något liknande.


Klockan fem var vi bjudna på middag hos Dennis och Elias, dom bjöd på potatisklyftor m. fläskfilé, sås och sallad. :) Så gott!


Snart ska vi få efterrätt också, yummie! Vilket lyx :)


 

Internet tycker det är jätte jobbigt att ladda upp bilder, så ni får nöja er med bilder ni redan sett.. :)

Håller på ladda upp lite bilder på facebook just nu, har tagit nån timme och lär ta nån timme till. Så ni som är vän med mig där kan ju kika.. :)


Nu ska jag hålla tummarna att detta inlägg blir publicerat, vilket inte det andra blev.. Så detta är andra gången jag skiver..samma sak. Dock blev jag inte så arg som jag brukar bli.. Tur för dem andra.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards