Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Ronja Grahn - 16 oktober 2011 23:12

Sitter hos killarna ännu, väntar på att de andra ska se klart en film dem började se medan jag prata med Nils. Kände inte för att se skräckis ikväll.. vilket är inte ofta jag gör nu för tiden.

Tänkte först börja gå hem själv, men mörkret fick mig att stanna. Är ju skit läskigt här. (Eller så är det jag som är mörkrädd) Igår när vi var påväg hem hoppa en katt fram på vägen brevid oss, det var ju inte lite läskigt precis.


Så när dem ändå bara hade kvar en halv timma så kändes det likest att vänta, nog för att jag är grymt trött och ska både hinna fixa frukost till imorgon och duscha innan jag lägg mig.

Kommer nog somna fort efter det.


Har gjort allt jag bara kan tänka mig göra på datorn, så nu fick det bli ett till lagomt onödigt inlägg om ingenting. :)


Imorgon när jag slutat ska jag nog ta en tur in till Oberkirch igen och shoppa, var ju ganska mycket jag vill ha som jag inte köpte sist.

Och på Tisdag far vi nog allihopa till ett annat ställe/stad och shoppar.. :)

Blir kul!


Nä, ska stänga datorn nu. Filmen dom ser borde nog vara slut snart.


Godnatt, sovgott och dröm sött!   

Av Ronja Grahn - 16 oktober 2011 21:55

Var riktigt skönt med sovmorgon imorse, sen såg jag en mycket bra film.

Efter det åt vi tacos till lunch, kollade igenom nån uppgift sen och efter det blev vi upphämtade av Daniel och Simone.

Överraskningen var super kul, det var typ en berg och dalbana som gick upp och ner och runt, runt för ett berg, likt en karusell.

Så satt man i nån typ av vagn, farten kunde man bestämma själv genom att vi hade en broms spak.

Hur kul som helst, ni ska få se bilder sen.. :)


Sitter och pratar med hjärtat nu, saknar han!


Sen blir det promenad hem, i mörkret.. jippie.

Praktik imorgon igen, ska bli kul att träffa barnen.. Har börjat inse hur himla jobbigt det kommer vara att säga Hejdå sista dagen.


Nog för nu!

  

Ovido - Quiz & Flashcards