Ronja Grahn

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Ronja Grahn - 15 oktober 2011 20:49

Förra inlägget jag skrev var tidsinställt, eftersom vi inte har nå internet nu och jag inte hade en aning om när jag skulle få tillgång till internet igen. Så passade på att fylla ut.

Blev då en jätte bra dag, vid tolv tog jag, Theresé och Marie bussen in till Oberkirch, och så blev det shopping där.. :)

Vi hade tänkt klippa oss också jag och Theresé, men då var det boka tid.. så det får de bli sista veckan typ. Det är ju så galet billigt här, så man får ju passa på..

Meningen var egentligen att vi skulle åka till en annan stad och shoppa allihopa idag. Men då gick det för dåligt med bussar, så vi gör det till veckan istället.


Iallafall.. köpte mig en handväska, smink och godis idag, inte allt för mycket.. fick lite beslutångest när jag var där. Så har tänkt cykla in dit nån dag i veckan, då jag bestämmt mig över endel saker. Såg tex en lång stickad tunika, som jag ångrar att jag inte köpte. Får hoppas den finns kvar.. :)


Ikväll har vi tjejer gjort och ätit tacos, muummms!

Sen efter lite vila och bortplockning så traska vi till killarna för att ta lite internet. Och där är vi nu, skulle inte tro vi blir här allt för länge till..


Senare ikväll planerar jag då att se film och mumsa godis (typiskt mig)..

Och efter det blir det nog inte mycket mer än sova.


Imorgon har Daniel och Simone planerat en överraskning åt oss, så vi blir upphämtade halv tre av dem. Spännande!

Så morgonen kommer nog bara bli slöa, vaknar jag tidigt så ska jag kolla igenom lite skolarbete.. :)


Har bestämt mig över en annan sak också, då jag kommer hem till Sverige igen.. så ska jag köpa två saker.. Ny mobil och extra zoom till kameran!

Längtar typ..


Nä, nu ska jag avrunda.

Hoppas ni haft en trevlig Lördag.. Tjofrääs!

Av Ronja Grahn - 15 oktober 2011 10:00

Nu - Shopping! :)

Ovido - Quiz & Flashcards