Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Ronja Grahn - 10 oktober 2011 21:45

Har surrat lite med lillasyster på skype, mycket trevligt!    


Det är ju kul det är nån som vill prata med mig iallafall.. 

Nu ska vi börja traska hem, sängen väntar på mig..



Tschüs


Av Ronja Grahn - 10 oktober 2011 20:27

Idag har varit en jätte bra dag, börjar ju få kläm på dagarna nu. Och barnen gillar mig mer och mer. Blev mycket spelande idag, dom tycker det är så kul så..och inte tala på vad jag tycker.. ;)

Jag trivs om jag inte sagt det redan..


Nu ska jag blogga i skolbloggen om mina dagar, kanske skriver sen. Beror på hur länge vi blir kvar, tror dock inte så länge. För jag är så trött, och ska försöka mig på en tidigkväll så jag inte är lika trött imorgon på dagen.


 


Emma - Såg ditt sms, det är okej. Hör av mig så fort jag kan, har för tillfället inga pengar på teln. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards