Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Ronja Grahn - 17 oktober 2011 15:57

Hejsan Hoppsan!

Min dag har varit kanon, både gått fort och vädret är hur bra som helst.. Inte mycket att klaga på med andra ord.

Har sjungt Här kommer Pippi Långstrump och Imse vimse spindel för barnen idag på svenska då, då dem satt i samling. Tror dom tyckte det var lite kul, även om dem inte förstår så mycket av svenskan.


Efter praktiken var jag en sväng till Oberkirch, och nu ligger jag i sängen och skriver. Tänkte se en film, men fick det inte att starta. Hmm.. kanske inte var meningen jag skulle se :)


Funderar på att byta och börja blogga från en annan sida, börjar bli lite less på endel saker som bloggplatsen tjorvar med. Ska kika runt och se hur andra sidor är, men ifall jag byter lovar jag såklart att säga till..! :)


Ha de gött!



 


Ovido - Quiz & Flashcards