Ronja Grahn

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Ronja Grahn - 25 oktober 2011 21:02

Guuu så segt en kväll kan gååå, skulle jag inte haft nån klocka så skulle jag gissa på att den var kring 01 nuu, så är den bara 21.. drygt!

Och ingenting händer, väntar på att bli trött.. vill ha en ny dag nu.

Läser, ser film, pluggar, kollar datorn, läser, pluggar... tiiiden står ändå still.


Tyskland verkar inte vilja att det ska bli fredag så man får åka hem.. Vet att jag nämner detta i typ varje inlägg nu, men det får ni stå ut med.. jag längtar faktisk heeeeem, mer och mer för varje minut som går!   


Om ändå Nils kunde logga in på datorn och surra en stund, men han verkar ha fullt upp.


Ska nog krypa till sängs snart och se en film, eller läsa ut min bok.. hoppas på att somna..  


Av Ronja Grahn - 25 oktober 2011 15:16

Så var sista dagen på praktiken gjord, var riktigt jobbigt att säga hejdå.. Fick en massa fina teckningar, presenter, kort, bilder och kramar!

Kommer aldrig glömma denna praktik tid.. :)


Ikväll händer nog inte mycket, lite film kanske.. hoppas att förkyldningen går över snart, det är såå jobbigt!


Vi har internet i våran lägenhet nu, blir spännande och se hur länge dock.


Imorgon ska vi åka till Europa park, kommer nooog bli kuul.. är dock inte så taggad just nu för stunden när jag sitter här i sängen med min mega förkyldning. Men lär nog förhoppningsvis vara imorgon! (Även om förkyldningen säääkert är kvar)


Blir nog bra! :)


Ha d gött!

Ovido - Quiz & Flashcards