Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Kroppen vill ha, vad kroppen är gjord av..

Av Ronja Grahn - 12 december 2011 22:55

... haha.. vet inte om jag ska våga berätta vad jag ätit idag?

Vet inte riktigt vad som hände, men det blev iallafall en lussekatt till frukost och två till lunch, och godis och torrkött däremellan. Åså en halv semla, åså fika hos farmor och farfar, sen en halv halva av systers semla.

VILL BARA KRÄKAS då jag jag tänker på de nu.. huvaligen! Det är farligt att baka!


Men inte för att jag var hungrig, mer för att inte vara sämst så åt jag nå makaroner och biff här i slutet.

Kände mig rent tvungen.Tur man bor hemma, annars skulle man väl sett ut som en luftballong.. :p


Fåå se då, en spring tur imorgon kanske???!!


Får hoppas Nils inte läser detta inlägg.. haha!


Vad har hänt mer då förutom allt jag stoppat i mig? Jo, imorse - Lucia träning i kyrkan. Gick bra, kommer bli så kul imorgon! Så jag älskar Lucia..

Vi ska sjunga i kyrkan på morgon, sen kommunhuset och så kyrkan på kvällen! Skojsigt!


Sen for jag hem, sov nån timme.. packa ihop och gick till skolan. Och från halv ett till halvfyra har vi haft inriktningskursen.

Efter det en sväng hos farmor och farfar, och sen mest bara degat på i soffan.


Har just strykigt klänningen till imorgon, kan berätta också att jag lyckades bränna mig på fingrarna när jag istället för att ta i handtaget på strykjärnet tog tag på fel sida.. alltså själva plattan. Och det var varm kan jag säga, känns sådär lagomt mycket. Farligt att vända blicken ibland!


Nu ska jag sluta svammla, och försöka sova.. Go'natt!:)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Känslan då man verkligen vill något jätte mycket, vet att man klarar det, vet att det funkar..men omgivningen inte tar en på allvar väljer "enklare" vägar, och helt enkelt inte engargerar sig i att få det att funka när det lätt skulle göra det.. den.. den är jobbig!


Trodde aldrig du skulle säga emot något som en sån sak.

 
 
Ingen bild

Kajsa

13 december 2011 23:14

oops vilken matsedel idag! ;P haha... men det gör inget, det händer ju ändå inte VARJE dag ;)

Låter ju inge roligt det du skrev i slutet, vet ju inte vad det är, men hoppas att det löser sig och att det känns bätte för dig, vad än det nu är.. kram <3

Ronja Grahn

15 december 2011 00:00

Hehe, och tur är väl det! (att det inte sker varje dag) ;)

Nää, jobbigt ibland.. men det löser sig nog.. Kram till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards