Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Torsdag

Av Ronja Grahn - 15 december 2011 22:33

Skönt att Torsdagen äntligen börjar lida mot sitt slut..

Imorse var jag och Lotta tomtar och for på två förskolor, Skogsbacken och Stortorget.. vi delade ut paket till alla barnen på varje avdelning. Dom var så himla söta allihopa!


Eftermiddagen var grymt långsam.. trodde ett tag aldrig den skulle ta slut. Vi såg film, tiden stod still, höll just på somna, ja då går brandalarmet och alla var tvungna gå till gielas. Enligt lärarna så var det ingen övning, men man vet ju inte.. skolan har då ännu inte brunnit upp.. :p

Så gick vi tillbaka såg klart filmen, sen engelskaförhör i klassrummet. Tror aldrig någon eftermiddag förut varit sååå lång!


Ikväll då - sov en stund på soffan när jag kom hem. Åt middag, och så gympan ikväll, men det gick inge bra alls. Kände mig så trött och slut i hela kroppen utan att jag ens ansträngt mig. Kändes precis som det brukar göra just innan jag blir sjuk. Var nu det skulle komma från? Har iallafall inte tid att vara sjuk, så hoppas det berodde på nå helt annat denna gång.

Dem hade iallafall julgympa idag, med julmusik och tomteluvor och efter gympan fick vi glögg och pepparkakor.. :) Sen ett litet lotteri med julklappar.. men vann tyvärr inget på min 7:a däremot vann mamma chokladgodis med bla. saffran i.


Har städat lite efter träningen, sen äntligen skrivit beställningen till Ellos.. tog sin tid, men nu är det gjort! Imorgon ska beställas! Det är behövligt med lite (mycket) julklappar åt sig själv också!;)


Sitter och halv kikar lite på "Tomten är far till alla barn" har nog sett den för många gånger för att orka se hela, så kikar lite bloggar samtidigt. Men på tal om filmen då, sjukare får man ju leta efter!


Nu ska jag krypa i säng, blev ett långt inlägg.. skönt att skriva av sig ibland!

Nattinatti!

 
 
Temptation

Temptation

15 december 2011 23:11

Hej Ronja ! Har följt din blogg ett bra tag nu :-) Min kompis postade den på facebook och sedan dess är jag fast. Det är kul att kika in här och se om du skrivit något nytt inlägg, du skriver jättefint! :-) Ska fortsätta läsa dig troget ;-)

Kram! <3

http://sex-blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards