Ronja Grahn

Alla inlägg under december 2009

Av Ronja Grahn - 3 december 2009 22:08

:)

Av Ronja Grahn - 3 december 2009 21:32

Toorssdaag idag, skola som vanligt. Har haft so-prov, sen fick vi håla på sista lektion som va bild så sluta tidigare. Det har varit en väldig chill vecka.. :) En lång dag bara. Slutade typ kvart över två, så for till Farfar o farmor då. Va där ett tag skulle just fika då kusinerna och Stefan kom dit. Fick goa med Sven medas Stefan sen for och hämta Lotta och Tuva. Söööt unge <33

Åt middag, sen va jag så trött att jag la mig ner på tre stolar och råka somna. Haha. De va faktiskt skönt ;) Sovde i typ 45 min, sen till Linnea. Fixa oss sen va vi ute och kolla, va ju tjejkväll men de söÖög;O hehe. Va som en vanlig dag. Men jag och Linnea hade sjukt jä*la skojj.. Hahahahahahahaha ;)

Åkte hem med Stefan efter åtta nån gång, orka int stanna längre. Va ju sjukt kallt.. :S

 

Fredag imorgon, nog gick ju den här veckan också fort..

Kram på er!/Ronja


Av Ronja Grahn - 2 december 2009 23:19

- Varför bryter norrmän benen när de krattar löv?
- De ramlar ner från träden!

 

 

Varför har norrmännen tomma läskedrycksflaskor i kylen?

Jo om det kommer någon på besök som inte är törstig..

 

 

Varför har man inte tak på mentalsjukhusen i norge?

Man kan inte bygga ett tak över hela Norge.

 

 

Det var vinter och några norrmän och svenskar hade en fisketävling. Norrbaggarna
hörde att svenskarna hade fått massor av fisk och skickade över en spion.
När spionen kom tillbaka ropade han:
- Grabbar, grabbar, de borrar hål i isen!!

 

 

Vi älskar dom ändå;) ha ha

Kram/Ronja

Av Ronja Grahn - 2 december 2009 23:08

Sitter och ser fotboll, barcelona mot Xerez. Faktiskt lite spännande. Heh. Okej, jag ser det mest för att Moa vägrar ha på nåt annat. Men lite kul äre ju. ;) 

Har pluggat massa ikväll, men de blir ju bara svårare och svårare. Det här kommer inte gå bra. :/

Nu blire fotboll,läsa sen sova.

Ha de bra!

Kramiz/Ronja


Börjar tro att jag har sett min kamera för sista gången.. :/

Av Ronja Grahn - 2 december 2009 18:35

Börja morgonen med att träna lucia en timme idag också, sen biologi, so, språkval, Lunch, Matte = matte prov, engelska, hk sen sluta ja kvart i fyra. Nog har dagen gått fort nog. Fast de gör ju hela veckan, imorgon äre Torsdag sen Fredag/helg. Känns som de nyss va Måndag och jag satt och gäspa. Förstår inte riktigt va som händer..

Har inte gjort mycket än så länge, men är jätte trött så funderar på att lägga mig och vila ett tag.. (A) Hehe. Sen få ja se vad som händer.

Tränar lucia sånger med Alva så de bara ryker, tror det kommer bli ett väldigt lyckat "tåg" i byn i år. Ha ha.. Hon är så himla sööt.

 

Kraamiz/Ronja


 

Nu får de bära eller brista..

Av Ronja Grahn - 1 december 2009 23:15

Tisdag:

Teknik - Jobb

Engelska - Plugg

Kemi - Lab

Musik - Träna lucia

Lunch - Korv och stuvade makaroner

So - Enskilt möte med syon.

Sen sluta jag då, klockan var halv då. För vi fick håla på gympan läraren är i Stockholm. Så de va härligt! Då fick jag fara hem tidigt idag också då.. ;D

Har STOR städat på rummet och julpyntat. Vart riktigt mysigt ;)

Och de behövdes verkligen höll på bli kaos * 10, inte bra. Men nu äre bra får se om man kan hålla de snyggt fram till jul. Tveksammt. ;)

Har letat min kamera, men inte hitta man den inte.. Fattar inte vars jag kan ha lagt den.. :/

Håller på göra en skiva nu, sen blire duscha, plugga och sova.

Kramiz/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards