Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Ronja Grahn - 9 april 2011 22:42

Har nån konstig känsla och vet fasen inte vad jag är på för humör. Glaaad, sur, ledsen, besviken, arg, trött.. samtidigt?

Ååh.. känner för att ställa mig och skrika, skrika precis hur less jag är, precis hur jag känner.

Men struntar i det, och kryper ner under täcket istället.

Borde plugga men.. vars ska jag få nån energi till det ifrån?!


Ser frammemot morgondagen i Kåbdalis.. ska bli kul!

Ska vakna på rätt sida, vara på gott humör OCH strunta helt i person en/er som får mig på sånt här skit humör.


Nattinatti! :)


Av Ronja Grahn - 9 april 2011 17:01

Är grymt trött, kämpar för att hålla mig vaken. Blev som verkligen inte mycket sömn inatt pga rätt många saker.

Men det har varit jätte trevligt på vår lilla hajk med barnen. Och dom verka då också tycka det varit kul.


Snart dags för middag - tacos.. Mums!:)

Sen blir det en lugn kväll, antar att jag somnar framför tv:n.

Packa ska jag också hinna med, imorgon bär det ju av till Kåbdalis. Tjoho :)

Ovido - Quiz & Flashcards