Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Ronja Grahn - 17 april 2011 15:55

Sådärja.. :)

Nu har jag snart packat klart, har hunnit duscha och tränat också.

Ska fixa nå middag nu eller om en stund. Sen så bär det iväg till Piteå. Alltid lika roligt att få se nå annat än Arvidsjaur ett tag.


Av Ronja Grahn - 17 april 2011 08:43

  Har fått detta söta påskägg av mina gulliga kusiner.. :')

Kusinerna och systern min, åkte till fjälls i Lördags och skulle stanna tio dagar tror jag.. Huvva, så jag kommer sakna dem.

Mamma åker till fjälls imorgon, en vecka. Och jag åker till Piteå ikväll några dagar.


Det är härligt med påsk (lov) :)


Snart blir det frukost, börjar kurra lite i magen.

Sen göra sig redo för en sväng till kyrkan, "min"/världens bästa barnkör ska ju sjunga. Missa inte!:)

!

Av Ronja Grahn - 17 april 2011 08:04

 

Av Ronja Grahn - 17 april 2011 06:57

Jaha, då var man vaken igen. Före sju? Varför?

Kan inte somna om, är typ jätte pigg.. :/

Trots att jag har sovit hur dåligt som helst, alldels för varmt och sängen är alldeles för liten.. Eller så tar Nils för stoor plats.. :p

Har iallafall vaknat flera gånger inatt. Inte trevligt.


Aja, kanske ska se om det är nå på tv:n, annars får jag väl läsa lite.

Nån ide att försöka somna som har jag märkt att det inte är.


Ovido - Quiz & Flashcards