Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ronja Grahn - 12 april 2011 20:29

Sitter och pluggar för fullt, blev ingen träning ikväll. Är alldeles för trött och har på tok för mycket att göra.

Ser frammemot ett pass på gymmet imorgon istället.


Ska fortsätta plugga en stund till, sen hoppa i säng. Känns verkligen att man varit vaken sen 06 imorse. Hua!

Mycket tunga ögonlock.

Av Ronja Grahn - 12 april 2011 14:49

Ibland förstår jag inte var jag får mina drömmar ifrån, drömde så konstigt, knäppt och speciellt inatt att jag bara var tvungen att le då jag vaknade där kring 06 (igen). Varför jag vaknar så tidigt förstår jag inte riktigt, men inte gjorde det nå. Han förbereda mig lite extra inför dagens redovisning. :)


Idag har vi bara haft redovisningar, det tog alltså från 09.00 till 14.00 för hela klassen att redovisa subkultur arbetet. Minus då en kvarts rast och 50 minuters lunch rast.

Lite drygt att bara sitta stilla en hel dag, men intressant ändå att få höra.


Ska om en timme iväg och jobbelijobba lite. Sen blir det plugg och träning ikväll.


Trött nånting, men får försöka hålla ögonen öppna. :)

Ovido - Quiz & Flashcards