Ronja Grahn

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Ronja Grahn - 18 april 2011 22:19

Hemskt vad jag ska bli trött tidigt om kvällarna, vet inte om man ska tycka det är bra eller dåligt?

Är väl lite både och.

Men ser ingen anledning till att sitta uppe, då jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Så nu hoppar jag till sängs.


Imorgon blir det ingen sovmorgon inte, tidigt besök.


Godnatt allihopaaa!:)

Av Ronja Grahn - 18 april 2011 18:17

Denna dag blev då verkligen 10 gånger latare än vad jag har tänkt mig. Men det har jag inget emot.. eller kanske lite.. :p får ta igen det imorgon!


Nu ska vi ut en sväng, känns som jag har varit ute på tok för lite. Så då får Nils offra sig och följa med en prommis.

Av Ronja Grahn - 18 april 2011 12:02

Hejsan hoppsan!

Sitter och kikar lite på datan, och funderar vad jag ska hitta på tills de att Nils kommer hem från skolan.

Blåser hemskt mycket ute, men ska nog he mig ut en sväng ändå.. bara hoppas att man inte blåser bort. :)


Morgonen har varit lugn, sett lite tv, ätit frukost och lääst i min super braiga spännande bok!


Ska nog ta och göra mig nå lunch snart..

Ovido - Quiz & Flashcards