Ronja Grahn

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Ronja Grahn - 16 april 2011 16:39

Härlig dag, börja med att jag vakna klockan åtta, pigg och kunde inte somna om.. så tog fram min bok och började läsa. Medans hjärtat fortfarande sov.

Så bra var min bok att jag låg och läste i fyra timmar, (vilket som nog aldrig hänt mig). Så till tolv låg jag och läste. Nils vakna kring halv elva och började se tv och datan.

Kring tolv steg vi upp och åt frukost/lunch, sen gick vi ut på en promenad med Isa. Varmt och solen sken, men det blåste ju så förbaskat att det var inge kul alls.


Kring halv tre så var vi hemma igen, jag har sovit en stund och Nils diskat och grejjat på med annat.


Ikväll ska vi bort på middag, sen får vi se vad som händer.


Igår var vi på bio , "Hur många lingon finns det i världen?"

Så bra film.. :') Se deen!


Nä, nu ska jag städa lite, plugga och allt annat som behövs göras..

Tjoooo!:)

Ovido - Quiz & Flashcards