Ronja Grahn

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ronja Grahn - 13 april 2011 21:45

Otroligt vilken härlig dag det har varit idag, såna här dagar behöver man verkligen för att orka med de tunga dagarna som också dyker upp ibland..


Vi har som inte gjort någonting alls idag, bara haft det bra!

Skrattat i massor, "lekt" och fikat.


Ikväll har vi bakat och pysslat med barnen i pysselgruppen.

Och sen så har jag även hunnit med ett gympass. Gu så härligt!


Nu ska jag hoppa i duschen, sen krypa till sängs, kanske läsa lite grann om jag orkar. Men annars så är det nog inte länge kvar till godnatt!:)

Av Ronja Grahn - 13 april 2011 08:25

Godmorgon!

Hemskt vad pigg jag börjat vara om mornarna, vaknade sju imorse och steg upp kvart över, när jag egentligen kan ligga kvar en hel timme till.

Sånt är härligt, har haft mycket tid på morgonen, ändå typ inte hunnit med nånting? Väntar på att klockan ska gå, så ska jag sen packa ihop och cykla iväg till skolan.. :)


Ha en bra dag!


       

Ovido - Quiz & Flashcards