Ronja Grahn

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ronja Grahn - 10 april 2011 21:15

Har haft grymt kul idag!

Men är riktigt trött nu, ska ta och krypa till sängs. Tar nog inte länge tills jag somnar. :)

Nattinatti!


 

Av Ronja Grahn - 10 april 2011 06:42

Åå, haha. Kul. Har sen halv fem vaknat då och då, och typ väntat på att klockan ska bli mer så jag kan stiga upp. Nu sist då jag vakna, tyckte jag det såg ut som min fina vägg klocka var halv åtta. Så då tänkte jag, ingen ide att somna om igen. Och tog upp datorn. Tio minuter senare, sneglar jag ner på data klockan och ser att den är tjugo i sju. :s (väggklockan också för den delen)

Suck, kanske man ska blunda en stund till.

Förstår inte hur jag kan vara så pigg?:p


Men känns inte som jag sovit så bra, ja om man jämför med natten tidigare så har jag ju sovit grymt bra. Men inte om man jämför med i vanliga fall.

Och jag har så himla konstiga drömmar.


Det är inte kul att sova ensam.. 

Ovido - Quiz & Flashcards