Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Ronja Grahn - 1 november 2009 21:51

Vart Arvids en stund ikväll. Just nu sitter jag och ser en film jag sett typ 3 gånger. Reklam just nu.. Man kan ju bli galen på dessa reklamer.

Sen ska jag packa ihop lite saker jag ska ha med mig imorgon.

Gode taggad för prao imorrn.. Har sagt det förr och säger det igen. "Det kommer bli super skojj."

Efter det blire nog sova, man ska ju orka upp imorgon så..

 

Kramiz/Ronja

Av Ronja Grahn - 1 november 2009 15:40

Jahaapp, då va detta lov också slut. Fort har det då gått. Men om man tänker tillbaka på allt man hunnit göra så känns det ändå länge. Och allt som hänt på en vecka. Det är ju så mycke att man inte förstår att de hann s.

Har vart ute ganska mycket idag, pysslat med lite olika saker och så..

Nu har jag just duschat och sitter här och lyssnar på musik. Funderar på att gå över te kusinerna en stund. Sen vet jag inte vad som händer. Antingen följer jag med en sväng till Skellefteå, eller så far jag till Arvids. ELLER så är jag bara hemma och tar det lungt.. :) heh.

Det åter står att se.

Har haft sån sjukt mycke jul känsla idag, vad jag än gjort så har det kännts som jul.. Galet ju. Men det är ju inte länge alls till jul nu. 1 November idag.. Tiden gå ju bara alldeles för fort.

 

Är grymt taggad på prao nu, hellre prao än lov! Kommer bli så kul.

Kraam på er!/Ronja





:)

Av Ronja Grahn - 1 november 2009 00:19

Som ni ser har det blivit lite förändring i designen nu.. Tusen tack Sophie! :)

Nu blir det sängen, är *gäsp* ganska så trött.

Go´natt, Krami /Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards