Ronja Grahn

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Ronja Grahn - 21 november 2009 23:30

Lördag så steg vi upp vid nio nån gång, fixa oss lite. Sen gick vi ner och åt Frukost. Hotellfrukost, hoo! Så mycke har jag nog aldrig ätit till Frukost. Det va hur mycke som helst och super gott! :)

Efter frukosten så bada vi igen (havsbadet) samma ställe som vi sov på. Riktigt härligt! Vet inte riktigt vilken tid som vi steg upp och for hem och sånt. Men iaf så följde jag med Amalias familj hem till henne. Så kom pappa och hämta mig hos henne då sen på kvällen. :)

Det har verkligen varit roligt i helgen!

Är verkligen glad att jag har så underbara vänner i Skellefteå (Ni vet vilka ni är) Tusen Tack till hela klubben. Jätte kul att vi kunde hitta på nå så här skoj.

 

Kramizar/Ronja


Kom ihåg att nu när jag bloggar så är det Tisdag, så tiderna som det står att jag bloggat på i helgen stämmer ju inte. Så ni behöver som inte tro att jag satt och blogga i Fredags kväll tex. heh.



Ovido - Quiz & Flashcards