Ronja Grahn

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Ronja Grahn - 8 november 2009 21:15

Svens dop dag idag då, det har gått jätte bra. Va så gulligt!

Go middag också,åså har vi ju grattat Noomi som fyller 9år om 3 dagar. :) 

Va kvar och hjälpte Lotta städa undan efter de också, vi åkte från byan vid 18-tiden ungefär. Skötte då om Sven medans de andra packa in också sånt. Så mysig han är. Klockan va väl lite över halv åtta innan jag gick hem. ;)

Tänker lite på dem som ska köra 4 timmar för att ta sig hem. Nog är dom snälla som kör hit. Tror dom bor i Östersund där nån stans. Va iaf kul att få träffa dom igen, händer ju inte varje dag precis.


Har nyss sett "Ensam Mamma Söker" och ska kolla här lite nu.

Sen måste jag verkligen läsa lite plugg, har inte idas göra det under prao:n. Vilket va sjukt dåligt av mig. Jag har ju verkligen nå att göra nu.. ojojoj, ni skulle bara se högen. :S

Sen så ser det ju för jä'ligt ut i mitt rum, hade ju tänkt städa innan skolan börjar om. Men vi få se hur det blir med den saken nu då.

Ska ladda över lite bilder från kameran till datorn också, ni kanske få se något. Heh. Så har jag väl sagt förr också, men jag är lite dålig på de där.. heh. (A)


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kramiz/Ronja

 

*Tycker ni är lite dåliga på att kommentera!!*

Ovido - Quiz & Flashcards