Ronja Grahn

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ronja Grahn - 12 november 2009 21:15

Redan torsdag, fasen vad den här veckan har gått snabbt. Trodde verkligen inte att den skulle göra de. Men tydligen så..

Vad har hänt idag då? Först syslöjd, sen svenska, matte och efter de engelska, sen so, men på so:n så fick klassen gå och ta spruta mot svininfluensan. Gick bra. Har då inte blivit sjuk av de. Känns bara som man fått en liten smäll på armen. Efter sprutan så vare en lektion kvar, bild. Sen sluta vi. Då va klockan typ kvart i fyra.

Buss hem, började plugga direkt. Insåg ju på första lektionen vi hade idag hur förbannat mycke jag hade att göra till imorgon.. :s

Sen middag ganska snabbt. Efter de gick jag upp och skulle fortsätta med pluggandet men lyckades då somna typ 2 timmar. De va härligt! Men inte nå jag hade tid med precis.

Men har ändå hunnit göra ganska mycke. Tror faktiskt jag hinner klart till imorgon. :)



Kajsa - Jasså, vet du? ;)

Lovisa - Jepp, det gör jag. Lite kolla har du ju ändå;)



Kramiz på er!/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards