Ronja Grahn

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Ronja Grahn - 20 november 2009 23:30

  


Kvällen har varit sjukt jä*la skojj. :D

Länge sen man hade så kul.


Middagen började ju då 19.00, vi fick en soppa först. Sen så efter någon halv timme så fick vi förrätten som var: Skinka,lax,sill,paj,potatis,sallad och så. Jag vet att jag säkert glömmt några saker. Men det är väl inte så lätt ;) hehe.

Sen efter någon timme så fick vi varm rätten då som va: Potatisgratäng, lax, kött och janssons. Det va jätte gott de :)

Sen efter ca. en timme till så fick vi efterrätt: Hallon"sak", frukt, äppelpaj, glass, godis. Mmmmmmmmm :D 

Under tiden vi åt och mellan, så uppträdde ju Wallmans som va där. Dom va hur bra som helst. Dansa, sjöng, skojja och höll på.

Efter middagen så vare disco där då på dansgolvet. Haha det va så roligt. Vi prata skit mycke med dom som va med i wallmans träffa på dom flera gånger på hotellet och så. Haha. Alltså jag kan inte förklara med ord hur jävla skoj det var. Jag tror inte ni förstår. Har ni chansen att se dom. DO IT!

Har jätte mycke bilder och så. Ni ska få se sen, om jag kommer ihåg. :)

Vi va och for omkring på hotellet till typ 02.00 då vi gick in på rummen och så småning om somnade. :)

 

Kraaaaamar/Ronja


Av Ronja Grahn - 20 november 2009 19:00

Bloggar ikapp lite nu då, skriver som att jag skrivit på kvällen, blir så tjorvigt annars.. ;)

 

Sov ju hos Amalia då, Torsdag-Fredag.

Vi steg upp ganska tidigt för att göra oss klara för att fara och så. Tror vi for lite före tio från henne. Vi gjorde ett stopp i Skellefteå för att handla sen fortsatte vi till Piteå. (Åkte ju med hennes familj)

I Piteå så stannade vi på dollar först och kolla lite. Finns ju inte Dollar Store i Skellefteå så det var ju säkert jätte kul för dom. Heh. Själv kändes det inte så speciellt, men det är ju kul att se hur andra dolla har de. ;)

Efter dollar så for vi till pitehavsbad då. Vi fick först vårt rum, så vi kollade in de. Sen bytte jag och Amalia om till badisarna och började bada. :) Skit skojj ju..;) Dom andra hade ju redan börjat.

Vi badade ganska länge sen gjorde vi oss klara för middagen som började 19.00

Kram/Ronja



Ovido - Quiz & Flashcards