Ronja Grahn

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Ronja Grahn - 9 november 2009 21:00

Va sjukt trött imorse, och lyckades missa bussen. Heh. Bra gjort va? Njaasi! Tur att man har en snäll farbror som man fick skjuts till skolan av.. :) Tackigen ;) heh.

Skol dagen har vart låång, tråkig.. ska jag alls fortsätta? Ni fattar... Åså kommer läraren och säger vi har Kemi prov imorgon, Man som bara "Jasså, kul. Och det har du tänkt att jag ska klara?" Vette fan hur det kommer gå, men kan ju lite grann från tidigare genomgångar och sånt. Sen har jag ett häfte, det är väl bara läsa på det då. Så får man hoppas på ett G iaf.

Mamma och pappa har farit och kollat på en bil i Boden, få se då om det blir nåt köp då eller..

Har vart duktig och städat mitt rum i eftermiddag, de såg ju för jä*ligt ut där. Men nu är det rent och städat, luktar gott och trevligt att gå in där. :P Tog bara några timmar, få se hur länge det är så nu då. Har jag tur så äre bra imorgon också. hahaha!

Har duschat efter de, kände mig ju som en dammråttaxD, Efter duschen vart de middag. (Jag som fixar idag och då bestämmer jag även tiden;) hahaha)


Ska se lite tv nu..sen PLUGGA!


Kajsa- Det är bra du kommenterar iaf.. :) Heh Jo precis ja.

Haha, Jag orkade inte fortsätta räkna korten, jag slutade då jag va på 375 och de är endel kvar. Haha, det är bra att ha en fotograf. Hon tycker ju det är så himla roligt att ta. Klart hon då ska få ta. hihi. Få se då sen hur många bilder som är kvar då jag har rensat. :P Kram


KramKram/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards