Ronja Grahn

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Ronja Grahn - 6 november 2009 23:30

Sista dagen på skogsbackens dagis då.. Har haft det grymt kul i veckan. Fattar inte varför det ska gå så fort för. Känns som det var nyss som jag kom in där första dagen. Men så äre väl, tiden går fort då man har roligt! Men har verkligen fått många nya goa vänner. Kommer sakna dom sjukt mycket. Aldrig glömmer jag dom. Får väl hoppas dom kommer ihåg mig också, måste verkligen fara förbi nån dag snart.. Kommer ju inte gå, saknar dom redan.. :) Så förbannat söta, goa, snälla, busiga, härliga... :)

Bjöd på glass efter lunch åså hade jag gjort nån typ av Tack kort åt dem, Sen fick jag ett paket av dom, så sjukt gulligt.. Ibland kan man bara inte hålla tårarna borta.

Skulle ju få gå hem vid halv två för dom, men tror ni jag gjorde de? Njaa. Haha, va väl kvar till just efter fyra nån gång. Gick och åt middag hos farmor och farfar sen for jag och träffa Linnea. Vi hade ju ganska mycket att prata om.. Åså gjorde vi saker bara VI skulle göra. Hahah, Eller hur.. ?

Åkte hem vid nio, orka inte va kvar längre. Det händer sjukt mycke just nu och + så känner jag att jag inte mår så bra. Inte kul att bli sjuk nu också menmen.. Hade ju räknat med de, kom ihåg sist jag va på dagis blev jag super sjuk efter de.

Fredags  mys här hemma går självklart lika bra. Har sett idol ikväll, Erik klart bäst!


Ska nog sitta här och surra, lyssna musik och sånt ett tag till. Sen blire nog film och Sova. Är helt slut efter en kanon vecka och allt. Och imorgon så måste man tydligen till Sandbacka då.. Såå jobbigt alltså. Det är nå genomgångar för linjerna där. Sen äre väl öppet hus för sandbackas elever.

Nog kan jag tycka att jag har roligare saker för mig en Lördag. Menmen.. De hjälps inte.


Ni får ha det så bra!

Kraaam/Ronja


Jessica - Jo det tror jag helt klart!, Jag har varit på småis avd.. :)

 

 

 

I Hate myself for losing you!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards