Ronja Grahn

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Ronja Grahn - 19 november 2009 16:00

Vart lite ändrade planer, heh.  Blev bestämmt på förmiddagen idag att det blir så att jag far till Skellefteå redan klockan 17.00 idag. Så far jag till Amalia då, sen åker jag med dom till Piteå imorgon. Blir havsbadet, hotell och en massa annat skoj i piteå. Stannar där till Lördag, då blir det antingen att åka hem eller till Skellefteå.

Ska ju träffa massa annat folk också, ;P Många man saknar!

 

Kollade bussarna som går till Piteå från Arvidsjaur på fredag, så sjukt hemskt att måsta åka 4,5 timmar för att komma sig till Piteå. Det är man ju i Östersund på om man så skulle vela.

Är då glad att jag slapp dom fyra timmarna. Det blir jätte bra att göra så här. :)

Långhelg också.. ;P

 

Ni får ha det så bra! Tveksamt att jag kommer ha tid att blogga. Men man vet ju aldrig. Jag skriver då jag har tid. Ni kan ju alltid höra av er på min mobil.

076-8474792.

Bilder kommer säkert sen också. heh. :)

Kraaamar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards