Ronja Grahn

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Wallmans! (L)

Av Ronja Grahn - 20 november 2009 23:30

  


Kvällen har varit sjukt jä*la skojj. :D

Länge sen man hade så kul.


Middagen började ju då 19.00, vi fick en soppa först. Sen så efter någon halv timme så fick vi förrätten som var: Skinka,lax,sill,paj,potatis,sallad och så. Jag vet att jag säkert glömmt några saker. Men det är väl inte så lätt ;) hehe.

Sen efter någon timme så fick vi varm rätten då som va: Potatisgratäng, lax, kött och janssons. Det va jätte gott de :)

Sen efter ca. en timme till så fick vi efterrätt: Hallon"sak", frukt, äppelpaj, glass, godis. Mmmmmmmmm :D 

Under tiden vi åt och mellan, så uppträdde ju Wallmans som va där. Dom va hur bra som helst. Dansa, sjöng, skojja och höll på.

Efter middagen så vare disco där då på dansgolvet. Haha det va så roligt. Vi prata skit mycke med dom som va med i wallmans träffa på dom flera gånger på hotellet och så. Haha. Alltså jag kan inte förklara med ord hur jävla skoj det var. Jag tror inte ni förstår. Har ni chansen att se dom. DO IT!

Har jätte mycke bilder och så. Ni ska få se sen, om jag kommer ihåg. :)

Vi va och for omkring på hotellet till typ 02.00 då vi gick in på rummen och så småning om somnade. :)

 

Kraaaaamar/Ronja


 
 
Ingen bild

Lovisa

24 november 2009 21:53

Kommer aldrig att glömma den kvällen!! :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 14:24

Precis 3 år, 2015(16) inlägg med 801 bilder och 363 kommentarer senare.. så avslutar jag nu denna blogg. Måste erkänna att det tar emot lite då jag gillar att ha allt i ett så att säga.. men det löser sig nog, får på något vis knyta ihop bloggarna ...

Av Ronja Grahn - 9 januari 2012 11:30

Hua, så kallt det är ute idag.. dock så blir luften himla frisk och härlig. Klär man sig rätt så är det väl helt okej! Har varit och gjort synundersökning på morgon, sen ätit frukost. Ska med Nils hem till han en sväng så han får packa.. sen så f...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 21:34

Har kommit hem från Skellefteå och hunnit med både packa upp, städa rummet, städa åt hamstrarna, duschat och fikat. Är helt slut nu, men har haft en kanon dag.. ska man shoppa så ska man shoppa i Skellefteå helt klart. Är alltid så himla nöjd då jag ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 08:00

..Ska försöka lämna sängen så jag hinner göra mig klar innan vi ska fara, bär om en stund av till Skellefteå.. guuu såååå hääär ska shoppas!   Ha en bra dag! ...

Av Ronja Grahn - 8 januari 2012 00:49

Hoppar i säng och laddar för morgondagens äventyr!! :)   Godnatt! ...

Ovido - Quiz & Flashcards