Ronja Grahn

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Ronja Grahn - 1 september 2009 22:10

Skolan idag har väl bara vart bra. Förutom sista, idrott. Det sög. :/

Aja. Vi slutade vi halv tre idag, cyklade till dollar då köpte en dricka och lite godis. Sen la jag in 21:ans växel och cyklade hem. Orkade inte vänta på bussen som kom fyra. Va ju hemma redan där vid halv fyra då. :)

For direkt då till farfar och goo kusinerna. Jag och farfar bestämmde om ikväll. Och det blev så att farfar skjusade Noomi och Moa på fotbollsträning vid 17.00 och dom kom hem vid 20.00 För dom gjorde lite ärenden och sånt me. Så under den tiden va jag ju med Alva, Viola och Tuva-lisa då. Gick jätte bra de. :)

När farfar och Noomi var hemma igen, packa vi en massa som Nommi ska ha imorgon så det blev klart. Sen la även hon sig. Och det tog inte länge så sov hon me. :)

Jag och farfar gjorde klart "det sista" då, sen gick jag hem. Va inte så länge sen jag kom hem nu.

Ska göra mig klar och gå och lägga mig. Är super tröttis. ^^ Och det blir tidigt imorgon. :D


Kram GoNatt!

/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards