Ronja Grahn

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Ronja Grahn - 17 september 2009 21:15

Slöjd - Håller på med mjukis byxor.. ;)

Svenska - Blablabla.. Haha. ^^

Matte - Håla:D Så då gick jag och åt.. Palt. Träffade ju alla mina baaaarn där.. haha (Dom jag praoa hos). <3

Lunch - Följde brudarna till Frasses, bara som sällskap själv klart så åt jag inte en gång till. ;) Va så proppis.

Engelska - Läxa, läsa.

So - Dvd

Elevensval - Bild

 

Har haft så sjukt ont i benen idag, förbannat så hemskt. Har kännt mig så handikappad man kan. xD

Inte kul med träningsverk..

Idag fyller ju Mamma år, så har grattat henne. Fick lite främmande ikväll. Annars så har det ju vart ganska lungt. Hon fick en Puma tröja av mej. Den gilla hon. :) Det var bra. Fast det visste jag ju före också. Heh.

 

Svar på kommentarer:

 

Kajsa - Jo Frille följde med bara som sällskap, Hilda blir tryggare då. Så hon står snällt och lydigt. Annars vet vi ju hur det går. ^^ Frille är så snäll och lydig han klarar sig.

Kajsa - Tack!  Ööh?! Skojja du?

Lovisa - NEJ, jag ska inte sälja han. Men ska låna ut han.

Carina - Tack så mycket

 

Har nyss sett Idol och nu det där äckliga djungel programmet. Höll på spy. :O

Huvva...!


Kramar/Ronja

Ovido - Quiz & Flashcards